שונא ישראל ואוהד איראן • הכירו את האיש שישפוט את ישראל

    דוד לזר | צילום: פייסבוק הרב שמואלי No Comments on שונא ישראל ואוהד איראן • הכירו את האיש שישפוט את ישראל
    18:13
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on "זה רגע שלא אשכח לעולם" | הרב ישראל מאיר לאו בראיון מרגש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרופסור וויליאם שאבאס, מי שמונה לעמוד בראש ועדת האו"ם להתנהלות צה"ל בעזה, לא מפסיק להתבטא כנגד ישראל וכנגד העומד בראשה בנימין נתניהו, וזאת עוד בטרם הוא החל את תחקור ההתנהלות בעזה.

    התבטאותו האחרונה אף עוררה גל צחוק באו"ם, בה טען כי דווקא נתניהו הוא "האיום הגדול ביותר על קיומה של מדינת ישראל".

    למרות העובדה שאביו של שאבאס היה יהודי, מאז ומתמיד הוא נהג לתקוף את ישראל מעל כל במה אפשרית.

    היסטוריית התוקפנות של שאבאס כנגד מדינת ישראל, לא נותנת מקום של ספק באשר לתוצאות הידועות מראש של הדו"ח על המבצע בעזה.

    ארגון Un watch הפועל לתיקון מעמדה של ישראל באו"ם, מעניק לנו הצצה אל אמירות העבר של שאבאס כנגד מדינת ישראל, ואל החיבור התמידי של שאבאס עם איראן:

    שאבאס חיבר מספר רב של ספרים בנושא החוק ההומניטארי הבינלאומי, הוא בעל היסטוריה ארוכה של תקיפות פוליטיות על ישראל והתנצלויות כלפי איראן.

    בשנת 2011, הוזמן שאבאס לאיראן לנאום ולארגן מספר כנסים בשיתוף עם הארגון הטהראני "המרכז לזכויות אדם ורב תרבותיות", וזאת למרות קשריו ההדוקים של הארגון עם המשטר הפונדמנטליסטי, ומאמצי פרופגנדה מוצהרים.

    מנהל המרכז, קמרן האשמי [Kamran Hashemi], לשעבר פוליטיקאי במשרד החוץ האיראני, כתב את הדוקטורט שלו תחת הנחייתו של שאבאס במרכז האירי לזכויות אדם.

    בפוסט שכתב בשנת 2009 על כנס דורבן בנושא גזענות, שאבאס הפציר בעולם לא רק "להתעלם" מהצהרותיו של נשיא איראן דאז מחמוד אחמדינג'אד, אלא אף להפסיק "להגזים" בעניינם.

    לפי שאבאס, שהיה מאוד קרוב לשופט ריצ'ארד גולדסטון שגם העניק לו דוקטורט לשם כבוד, האויב של זכויות האדם הוא מישהו אחר לגמרי: "מספר שחקנים נושאים באשמה לבעיות: ישראל וידידותיה, שתמרנו את האמת לגבי אופי העבודה של האו"ם על ידי הגזמה של תפקיד ההתערבות של מספר קיצוניים…".

    לשאבאס, אחמדינג'אד היה לא יותר מ"פוליטיקאי פרובוקטיבי". לא מרצח ברברי של אזרחיו, לא מסית אנטישמי לרצח עם ולא נותן חסות מושבע לקבוצות טרור במזרח התיכון. ובזמן שאחמדינג'אד, קדאפי ובשאר אל-אסד יזמו החלטות נגד ישראל, שאבאס הצדיק את "הקמפיין שלהם" כמעשה "מתוך ייאוש".

    שאבאס אמר בעת שהגיש את מועמדתו לעמוד בראשות ועדת האו"ם להתנהלות צה"ל בעזה, כי "הבה נשים סוף לשקר לפיו האו"ם מוטה נגד ישראל. בפועל, ההיסטוריה מראה כי ישראל זכתה ליחס עדין באו"ם, לרוב בגלל שהיא מוגנת על ידי אתם-יודעים-מי במועצת הביטחון. מתוך ייאוש, מספר ממשלות פתחו בקמפיין בנושא בעצרת הכללית ובמועצת זכויות האדם, ונראה כי מעשה זה רק חיזק את הרושם המוטעה כי האו"ם מפלה לרעה את ישראל. אין זה נכון. ואם יש ספקות כלשהן, אנא כנסו לאתרי האינטרנט של העצרת הכללית ושל מועצת זכויות האדם".

    ב Un watch הגיבו על דבריו כי מדובר על הזיה לשמה. ומי שבאמת יכנס לאתר של העצרת הכללית של האו"ם ימצא כי בשנה האחרונה עברו 21 החלטות נגד ישראל, ורק 4 החלטות על כל שאר העולם יחד. ומי שיכנס לאתר מועצת זכויות האדם ימצא כי 50 אחוז מהחלטות הגינוי של המועצה מופנות נגד ישראל, וברור לכל שיש אג'נדה קבועה נגדה.



    0 תגובות